Παρασκευή, 15 Αυγούστου 2008

RED BULL... ΦΟΝΙΑΣ


Επικίνδυνο για εκδήλωση εμφράγματος ή εγκεφαλικού το ενεργειακό ποτό Red Bull - σύμφωνα με έρευνα Αυστραλών επιστημόνων
"Μία ώρα αφότου ήπιαν Red Bull, το αίμα τους δεν ήταν φυσιολογικό. Δεν ήταν φυσιολογικό και έμοιαζε με κάποιου, ο οποίος πάσχει από καρδιαγγειακή νόσο", δήλωσε στην εφημερίδα "The Australian" ο Σκοτ Ουίλαφμπι, επικεφαλής ερευνητής του Ερευνητικού Κέντρου Καρδιαγγειακών Νοσημάτων στο νοσοκομείο Royal Adelaide Hospital.

Η εκπρόσωπος της εταιρίας Red Bull στην Αυστραλία, Λίντα Ρίχτερ, δήλωσε ότι η καταγγελία θα αξιολογηθεί από την έδρα της εταιρίας στην Αυστρία.
"Η έρευνα δεν φανερώνει επίδραση που διαφέρει πολύ από εκείνη που έχει κάποιος πίνοντας ένα φλιτζάνι καφέ", δήλωσε η Ρίχτερ στο πρακτορείο Reuters.
Ο Ουίλαφμπι και οι συνεργάτες του εξέτασαν το καρδιαγγειακό σύστημα 30 νεαρών ενηλίκων μια ώρα πριν και μια ώρα μετά την κατανάλωση συσκευασίας 250ml του Red Bull ποτό χωρίς ζάχαρη.

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι "οι φυσιολογικοί άνθρωποι εμφανίζουν συμπτώματα που συνήθως συνδέονται με τα καρδιαγγειακά νοσήματα" μετά την κατανάλωση του ποτού, το οποίο παρασκεύασε τη δεκαετία του ’80 ο αυστριακός επιχειρηματίας, Ντίτριχ Μάτεσιτζ, με βάση ένα παρεμφερές ταϊλανδέζικο ποτό.
Το Red Bull έχει απαγορευτεί στη Νορβηγία, την Ουρουγουάη και τη Δανία εξαιτίας των κινδύνων για την υγεία που αναγράφονται και στις συσκευασίες, όμως η εταιρία πούλησε τον περασμένο χρόνο 3.5 δισεκατομμύρια συσκευασίες σε 143 χώρες.
Η κάθε συσκευασία περιέχει 80 mg καφείνης, περίπου ίδια ποσότητα με ένα φλιτζάνι καφέ.
Η εταιρία, η οποία προωθεί το προϊόν της με το σλόγκαν "Το Red Bull σας δίνει φτερά", χρηματοδοτεί τους αγώνες ταχύτητας Φόρμουλα-1 και διοργανώσεις extreme sports ανά τον κόσμο.
Προειδοποιεί τους καταναλωτές να μην πίνουν πάνω από δύο τέτοια ποτά την ημέρα.
Ο Ουίλαφμπι λέει ότι το Red Bull μπορεί να αποβεί μοιραίο σε συνδυασμό με το στρες ή την υπέρταση, παρεμποδίζοντας τη σωστή λειτουργία των αιμοφόρων αγγείων και ενδεχομένως αυξάνοντας τον κίνδυνο για θρομβώσεις.

1 σχόλιο:

ioanna είπε...

Μόνο από τον τρόπο που διαφημίζεται το Red Bull στην τηλεόραση καταλαβαίνει κανείς ότι κάτι συμβαίνει, καθώς δεν δίνεται καμία απολύτως πληροφορία για το προϊόν( τί είναι, προέλευση, τι γεύση έχει;).Υπονοεί μονάχα ότι δίνει ενέργεια.